CASE STUDIES \

MedApp – skuteczna komunikacja z rynkiem, drogą do wzrostu wartości i rozpoznawalności

MedApp to notowana na NewConnect spółka działająca w jednej z najszybciej rozwijających się branż na świecie – telemedycynie. Spółka planuje zdobywać globalne rynki, szczególnie USA oraz kraje Bliskiego Wschodu.

TAILORS Group zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie komunikacji PR/IR oraz stworzył od podstaw nową stronę internetową.

W pierwszych krokach współpracy z Klientem, zespół TAILORS Group przeanalizował nie tylko charakter jego działalności, ale również szerszy kontekst – m.in. otoczenie rynkowe. Dzięki takiemu podejściu został przygotowany merytoryczne materiał, wartościowy z perspektywy określonych grup docelowych.

Dużym wyzwaniem przy tym projekcie była niska rozpoznawalność Spółki wśród interesariuszy oraz mediów. Rynek telemedyczny i medyczny jest bardzo konkurencyjny, a wiele firm ma ugruntowaną pozycję.

Kluczowe zadania w projekcie:

  • zbudowanie od podstaw relacji z kluczowymi mediami, w tym spotkania indywidualne,
  • zwiększenie atrakcyjności przekazu poprzez przygotowywanie informacji prasowych,
  • pozycjonowanie MedApp jako eksperta z dziedziny telemedycyny,
  • obsługa social media (Facebook, LinkedIn),
  • wsparcie w obszarze digital – przygotowanie strony internetowej z sekcją IR, materiałów promocyjnych, materiałów dla Inwestorów (factsheet, prezentacje),
  • wsparcie podczas konferencji branżowych,
  • przygotowywanie spółki do wystąpień publicznych.

Dzięki podjęciu działań przez TAILORS Group, w ciągu 10 miesięcy współpracy, ukazało się ponad 180 publikacji w kluczowych mediach, w tym między innymi: Wiadomościach TVP, Rzeczpospolitej, Parkiecie, Polskim Radiu, Business Insiderze, czy we Wprost. Dzięki temu media traktują przedstawicieli MedApp jako liderów opinii odnośnie do telemedycyny i chętnie proszą o komentarz.

Z firmą TAILORS Group współpracujemy od marca 2017 r. W związku z planem dynamicznego rozwoju na rynku telemedycznym potrzebowaliśmy kompleksowego wsparcia w zakresie komunikacji PR/IR oraz stworzenia od podstaw nowej strony internetowej. Dzięki wdrożonej strategii komunikacyjnej staliśmy się rozpoznawalną marką w branży telemedycznej, która regularnie gości na łamach największych polskich dzienników, jak i w mediach radiowych i telewizyjnych. Efektywnie prowadzone relacje inwestorskie sprawiają, że nasze sukcesy trafiają do świadomości inwestorów, a notowania giełdowe MedApp systematycznie pną się w górę. W rezultacie, nasze kontakty z potencjalnymi kontrahentami i partnerami biznesowymi stały się dużo łatwiejsze.

Mateusz Kierepka – prezes MedApp S.A.