Ważną częścią naszego zespołu są doświadczeni dziennikarze, którzy współpracowali z największymi polskimi redakcjami. Dzięki temu naprawdę rozumiemy specyfikę pracy mediów.
Wiemy, jak zainteresować dziennikarza i zbudować dobre relacje z redakcjami. Lista naszych kontaktów jest długa – współpracujemy blisko z dziennikarzami dzienników ogólnopolskich oraz czasopism i portali branżowych, głównie o tematyce gospodarczej i finansowej, ale również technologicznej czy lifestyle’owej.
Przygotowujemy Klientów do kontaktów z mediami, przeprowadzając profesjonalne szkolenia medialne. Uczymy zasad udzielania wywiadów, w tym wystąpień przed kamerą, a także organizacji wydarzeń prasowych (konferencji, briefingów itp.). Jeśli będzie taka potrzeba, stworzymy i poprowadzimy biuro prasowe. Mamy w zespole m.in. byłego rzecznika prasowego z doświadczeniem w administracji rządowej, zapewnimy więc obsługę na najwyższym poziomie.
Przygotowywane przez nas materiały prasowe będą:
- skonstruowane tak, by zaciekawić dziennikarzy i zapewnić dużą liczbę publikacji – tworzymy wyraziste, przyciągające uwagę treści, dbamy przy tym o właściwą strukturę tekstu i atrakcyjną warstwę wizualną
- skierowane do precyzyjnie określonego grona odbiorców – nie ma nic gorszego niż wysyłka informacji prasowej do niezainteresowanych nią dziennikarzy
- napisane tak, by budować pozytywny wizerunek Twojej firmy
- zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek internetowych.