06-04-2020

TAILORS Group Newsletter | I kw. 2020 r.

W pierwszym kwartale 2020 r. do grona klientów TAILORS Group dołączyło kilka nowych podmiotów. Od lutego zespół agencji wspiera w komunikacji korporacyjnej Develię, jednego z największych deweloperów mieszkaniowych i komercyjnych w Polsce. Duże doświadczenie w pracy dla spółek energetycznych eksperci TAILORS będą wykorzystywać w pracy dla Enei, gdzie zadaniem agencji jest wsparcie zespołu IR oraz dla Photon Energy, innowacyjnej spółki rozwijającej projekty fotowoltaiczne. Od marca zespół agencji wspiera też w globalnej komunikacji korporacyjnej Medicover, jednego z liderów prywatnej opieki zdrowotnej.

Od początku 2020 r. klientem TAILORS jest też PGNiG Ventures. To fundusz typu corporate venture capital należący do Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa. PGNiG Ventures szuka odważnych projektów, które mogą mieć zastosowanie w branży poszukiwawczo- wydobywczej lub energetycznej. W ramach współpracy oferujemy kompleksowe wsparcie agencyjne zarówno od strony digitalowej (przygotowanie kompletu materiałów informacyjnych, odświeżenie strony internetowej), jak i wsparcie w obszarze contentowo-mediowym (przygotowanie treści na stronę internetową, stworzenie profilu PGNiG Ventures w serwisie LinkedIn, oraz prowadzenie relacji z mediami). Więcej o PGNiG Ventures mogą dowiedzieć się Państwo z jednej z wypracowanych przez nas publikacji: https://www.wnp.pl/gazownictwo/prezes-pgnig-ventures-w-marcu-rozpoczniemy-otwarty-nabor,375933.html

Razem z Bank Millennium pobiliśmy zeszłoroczny rekord szybkości przygotowania raportu online! 11 marca realizacja pojawiła się w sieci. Głównym tematem raportu jest oczywiście połączenie z Euro Bankiem. Do naszych zadań należało przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz wdrożenie treści w nowoczesnej, multimedialnej postaci dostosowanej do potrzeb szerokiej grupy odbiorców. To już czwarty raport Banku Millennium stworzony we współpracy z naszym zespołem.

Po raz kolejny wspieraliśmy ING Bank Śląski w przygotowaniu raportu zintegrowanego online. W tym roku to szczególna realizacja – podsumowuje 30 lat działalności naszego Klienta. Obok wdrożenia serwisu internetowego, uczestniczyliśmy w pracach merytorycznych nad odświeżoną koncepcją prezentacji modelu biznesowego oraz modelu tworzenia wartości.

W ostatnich tygodniach uruchomiliśmy darmowe narzędzie, które pozwala zweryfikować komunikację prowadzoną przez organizację. To rozwiązanie ma przede wszystkim charakter edukacyjny i ma pomóc lepiej zrozumieć funkcjonowanie PR-u w ramach podmiotu, w którym pracuje ankietowany. Badanie komunikacji to nasz autorski projekt, który PRoto.pl objęło patronatem medialnym.

Od początku marca eksperci TAILORS Group przygotowali już kilkudziesięciu respondentom darmową Diagnozę Komunikacji. Badanie jest dostępne pod linkiem http://tailorsgroup.pl/ankietapr/index.php/178453

Światowa pandemia zaskoczyła wszystkich. Regulacje mające na celu ograniczenie liczby zachorowań są dotkliwe dla biznesu. Na zlecenie naszego klienta, Kancelarii Brysiewicz i Wspólnicy przygotowaliśmy w ekspresowym tempie stronę, która jest kompendium wiedzy na temat wpływu COVID-19 na różne segmenty rynku – http://covidalert.pl/. Wszystkie materiały przygotowane są przez liderów poszczególnych praktyk. Dodatkowo, zaproponowaliśmy mediom wykorzystanie poszczególnych fragmentów, w charakterze komentarzy eksperckich. https://biznesalert.pl/saklawski-czy-koronawirus-moze-wstrzymac-prace-zakladow-analiza/

Po raz trzeci połączone zespoły GoResponsible i TAILORS Group wspierały Grupę Polenergia w tworzeniu Raportu Społecznej Odpowiedzialności. Publikacja została udostępniona na stronie korporacyjnej Klienta w ostatnim dniu marca. Warto przypomnieć, że w ramach współpracy z Go Responsible, powstała również wdrażana obecnie  strategia CSR Grupy.