02-07-2020

TAILORS Group Newsletter | II kw. 2020 r.

Nowi klienci TAILORS Group

Wiosną 2020 r. grono klientów TAILORS Group powiększyło się o kolejne podmioty.

Od maja w komunikacji z mediami wspieramy Sputnik Software i GIAP, dostawców rozwiązań IT dla administracji publicznej m.in. systemów informatycznych usprawniające procesy w obszarze finansów publicznych i bezpieczeństwa informatycznego oraz komunikacji elektronicznej.

W czerwcu rozpoczęliśmy współpracę z Mo-BRUK-iem, największą w Polsce firmą zajmującą się przetwarzaniem odpadów przemysłowych. Spółka, którą wspieramy w zakresie komunikacji PR/IR, a także w obszarze digitalowym, od 2012 r. notowana jest na głównym parkiecie warszawskiej giełdy.

Do szerokiego grona naszych klientów dołączył także notowany na NewConnect Geotrans, również rozwijający się w branży przetwarzania odpadów, która od kilku lat systematycznie rośnie. Klient może liczyć na nasze kompetencje w zakresie PR/IR oraz digital.

Zaufały nam największe polskie banki

W tym roku znaczącą grupę klientów, których wspieramy w zakresie tworzenia raportów rocznych, stanowią banki. Ich zaufanie ma dla nas ogromne znaczenie ze względu na najwyższy poziom wymagań w zakresie bezpieczeństwa realizacji online. Po raz kolejny udowodniliśmy, że jesteśmy wiarygodnym partnerem dla klientów korporacyjnych. Zrealizowaliśmy złożone projekty dla podmiotów takich jak PKO Bank Polski, ING Bank Śląski, Bank Millennium, mBank oraz BNP Paribas. Projekt dla ostatniego z wymienionych banków ma dla nas szczególne znaczenie – za nasza namową nasz Klient dołączył do elitarnej grupy spółek raportujących w sposób zintegrowany!  Już w lipcu opublikujemy kolejne realizacje dla spółek sektora finansowego.

TAILORS Group rośnie w siłę!

Miło nam poinformować, że w maju nasze dwie konsultantki PR awansowały na stanowisko managerek. Serdecznie gratulujemy Kamie Polak oraz Beacie Buc. Do działu PR z początkiem czerwca dołączyła także Mariia Ivanochko obejmując stanowisko Junior Account Executive.

Nowy portal edukacyjny dla JSW

Dla Jastrzębskiej Spółki Węglowej, przygotowaliśmy nowy serwis edukacyjny skierowany do dzieci i młodzieży. Na stronie nowakopalniawiedzy.pl zamieszczane są artykuły oraz filmiki dotyczące takich dziedziny jak: chemia, biologia, przyroda czy nauka języków obcych. Dzięki wsparciu zaprzyjaźnionych ze spółką klubów sportowych, regularnie udostępniane są także krótkie treningi opracowane przez zawodników. Jesteśmy dumni z tworzenia projektu, który pomaga najmłodszym w przystępnym zdobywaniu wiedzy.

Kolejna kampania wspierające fotowoltaikę

W związku z dynamicznym wzrostem sektora fotowoltaicznego, uruchomiliśmy kampanią reklamową, koncentrującą się na Google, która promuje ofertę ML System skierowaną do prosumentów i hurtowników. Wsparciem są działania media relations, budujące pozycję spółki, jako eksperta w branży.

Raport roczny Grupy TAURON

Od 2015 roku wpieramy Grupa TAURON w utrzymywaniu statusu lidera raportowania zintegrowanego. Internetowe podsumowanie 2019 roku wpisuje się w globalny trend opisując wpływ działalności Grupy na środowisko, otoczenie społeczne oraz sferę zarządzania (ESG).

Wirtualny Pitch Day

Lubimy wyzwania! W związku z pandemią szereg naszych działań odbywa się obecnie wirtualnie, między innymi Pitch Day, który współorganizowaliśmy z PGNiG Ventures. To kolejny etap rekrutacji projektów inwestycyjnych tego klienta. Wszystko udało się perfekcyjnie: żadnych kłopotów technicznych, dobry przepływ informacji między uczestnikami a organizatorami, liczbę publikacje dotyczące eventu w mediach, a ponadto sprawnie przygotowany materiał reportażowy podsumowujący to wydarzenie, który dostępny jest na profilu LinkedIn klienta.

Kilkuset inwestorów na spotkaniach organizowanych przez TAILORS Group

Drugi kwartał to tradycyjnie czas publikacji raportów okresowych i spotkań z inwestorami. Tym razem, ze względu na wprowadzone w kraju obostrzenia przygotowaliśmy dla naszych klientów tele- i wideokonferencje wykorzystując do tego dostępne narzędzia. Spotkania cieszyły się dużą popularnością i łącznie wzięło w nich udział kilkaset osób.

Media relations w czasie pandemii

COVID-19 zdominował w ostatnim kwartale media. Konsekwencje pandemii dotknęły właściwie każdą branżę i zmieniły radykalnie realia biznesowe. O tym jak koronawirus wpłynął na zachowania konsumentów mogliśmy dowiedzieć się na podstawie raportu „Konsument w nowej rzeczywistości” przygotowanego przez Accenture oraz Fashion Biznes. Nasza agencja odpowiadała za działania w mediach związane z tą publikacją. Efekty? 53 publikacje w prasie, radiu i online.