BSC Drukarnia Opakowań należy do ścisłej czołówki wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku.
Ponad 80% produkcji spółki trafia do znanych, światowych koncernów, m.in. Procter&Gamble, McDonald’s, Henkel, Avon, Colgate. Posiada dwa wyspecjalizowane zakłady produkcyjne w Poznaniu, w których zatrudnia ponad 400 pracowników. Należy do międzynarodowej grupy poligraficznej rlc, poprzez inwestora strategicznego – spółkę Colorpack GmbH. Akcje BSC Drukarni Opakowań od 2011 r. notowane są na GPW.
Kluczowe zadania w projekcie:
- zbudowanie od podstaw relacji z kluczowymi mediami,
- zwiększenie ilości dostępnych publicznie informacji o spółce poprzez aktywną komunikację z dziennikarzami i inwestorami,
- pozycjonowanie BSC Drukarni Opakowań jako lidera na rynku opakowań,
- wsparcie w obszarze digital – przygotowanie strony internetowej z uwzględnieniem sekcją IR, materiałów dla inwestorów (factsheet, prezentacje),
- organizacja i wsparcie podczas konferencji wynikowych.
Dzięki działaniom TAILORS Group ukazało się wiele publikacji na temat BSC Drukarni Opakowań, w takich mediach, jak Forbes, Rzeczpospolita czy Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet. Zmianę polityki komunikacji doceniają także analitycy oraz inwestorzy, którzy regularnie, przy wysokiej frekwencji, uczestniczą w spotkaniach wynikowych.