CASE STUDIES \

Develia

Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Develia jest spółką notowaną na GPW w Warszawie od 2007 roku (do 2019 roku pod nazwą LC Corp).

Przez wiele lat firma prowadziła ograniczoną komunikację z mediami. Przedstawiciele spółki nie udzielali wywiadów i jedynie sporadycznie wypowiadali się w mediach. Dziennikarze, chcąc dowiedzieć się więcej na temat działalności spółki, opierali się przede wszystkim na raportach giełdowych oraz aktualnościach ze strony internetowej. Wraz z rozpoczęciem współpracy z TAILORS Group spółka otworzyła się na komunikację z dziennikarzami. Wyzwaniem było nawiązanie oraz w niektórych przypadkach odbudowanie kontaktów z dziennikarzami, zarówno biznesowymi, jak i branżowymi.

Kluczowe zadania w projekcie:

  • nawiązanie relacji z kluczowymi mediami biznesowymi i branżowymi w Polsce,
  • ugruntowanie nowej nazwy spółki w mediach oraz zwiększenie rozpoznawalności Develii,
  • regularna wysyłka do mediów informacji prasowych dot. najważniejszych etapów inwestycji oraz komunikatów biznesowych,
  • regularne plasowanie komentarzy przedstawicieli spółki w mediach biznesowych i branżowych,
  • aktywne prowadzenie biura prasowego – responsywność na pytania dziennikarzy i aranżowanie własnych tematów.

Efekty współpracy:

Od czasu nawiązania współpracy publikacje dotyczące inwestycji mieszkaniowych realizowanych przez Develię są regularnie publikowane w mediach biznesowych i branżowych m.in. ISBnews, Money.pl, Eurobuildcee.com, Propertynews.pl czy Housemarket.pl. W mediach regularnie pojawiają się także komentarze przedstawicieli spółki, a w dziennikach Parkiet i Puls Biznesu zostały opublikowane wywiady z przedstawicielem zarządu Develii. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy współpracy wysłaliśmy do mediów 25 informacji prasowych oraz ponad 60 komentarzy, w wyniku czego w mediach biznesowych i branżowych pojawiło się ponad 1000 publikacji.