Ballantine’s Bartenders Challenge
W okresie między majem a sierpniem 2015 r. byliśmy zaangażowani w promocję konkursu barmańskiego Ballantine’s Bartenders Challenge. W ramach najnowszej edycji powierzono nam dwa kluczowe zadnia – przygotowanie strony konkursowej oraz wsparcie rekrutacji imprezy za pośrednictwem mediów społecznościowych. Ze względu na bardzo specyficzną grupę odbiorców, był to jeden z najciekawszych projektów facebook’owych w naszym portfolio. Z informacją o prowadzonej rekrutacji musieliśmy trafić do precyzyjnie profilowanej grupy profesjonalnych barmanów.
Fanpage został uruchomiony 24 maja, ostatni post dotyczący konkursu ukazał się 31 lipca. W tym czasie udostępniliśmy łącznie 67 postów (45 postów ze zdjęciami, 17 klipów wideo, 3 linki raz 2 statusy tekstowe). Zaangażowało się w nie 21 599 unikalnych użytkowników (kliknięcia, polubienia, komentarze, udostępnienia). Najbardziej popularny post zobaczyło ponad 24 tys. osób. 247 tys. unikalnych użytkowników zobaczyło posty z fanpage‘a na swojej osi czasu, lub w pasku aktualności. Opublikowany materiał filmowy wyświetlony został ponad 18 333 razy.